• 04-11-2022, 11:02:58
    #1
    Merhabalar Codoforum diye bir forum yazılımı var hoş görünüyor ama hem eklenti hemde tema bakımında berbat bu sistem ile yola çıkılır mı?
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-11-2022, 11:12:08
    #2
    Discourse ve Flarum çakması gibi geldi.
  • 05-11-2022, 08:50:11
    #3
    MyBB tercih ederdim
  • 14-11-2022, 19:36:48
    #4
    hocam bende açık kaynaklı forum yazılımı arıyorum , bunda biraz bir şeyler eksik gibi. Tat yok . Discourse denedim , mail olayına aylık ücret ödemek vs vs hoşuma gitmedi. Flarum çok basic kalmış . Forem diye bir kaynak buldum. Hoşuma gitti ama nasıl kurulum oluyor pek bilgim yok.
  • 15-11-2022, 00:17:44
    #5
    forem demo varmı?
  • 21-11-2022, 13:11:08
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forem demo varmı?
    https://forem.dev/