hocam bende açık kaynaklı forum yazılımı arıyorum , bunda biraz bir şeyler eksik gibi. Tat yok . Discourse denedim , mail olayına aylık ücret ödemek vs vs hoşuma gitmedi. Flarum çok basic kalmış . Forem diye bir kaynak buldum. Hoşuma gitti ama nasıl kurulum oluyor pek bilgim yok.