phpmyadminde veritabanına tablo eklerken "Depolama Motoru" seçmemi istior.
Bu güne kadar standart seçili olan MyISAM'i kullandım.
Diğerleri ne işe yarar, aralarındaki farklar nelerdir?
Mesela vbulletin bütün tablolarda MyISAM kullanırken sadece session tablolarında MEMORY kullanıyor. Bunun sebebi nedir bunu anlamak istedim.