footer sorunu... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
footer sorunu...
0
●
713
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
footer sorunu...
24-01-2007, 15:06:45
#1
maxcoder
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar div olarak yaptığım footer ı sayfanın en sonuna nasıl koyabilirim ?
sayfa ne kadar uzun veya kısa olursa olsun footer explorerın en altına yapışmalı..
Şimdiden teşekkürler...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler