• 06-03-2009, 06:39:34
    #1
    DLE sitemi taşımam gerekiyor. Yeni kurulum yapıp sql sorgusuyla veritabanını yüklemem yeterli olur mu? Tecrübesi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
  • 21-03-2009, 19:01:16
    #2
    geç oldu biraz ama önce dlenin kendi backup sistemi ile yada phpmyadminden oda olmadı mysqldumper ile yedek alın (3 yöntemlede alın sorun olabilir).Sonra dosyalarınızı ftp yardımı ile bilgisayarınıza indirin yeni hosta yükleyin dbyi engine/data/dbconfig.php ile yeni db bilgilerinizi yazın ve siteniz.com/admin.php ile yönetici paneline girin Sistem ayarlarından yeni domaininizin adı eğer hostu değiştirdiyseniz burayı ellemeyin ve chmod değerlerini verin yeterli olacaktır