• 03-03-2009, 17:09:52
    #1
    merhaba henüz joomla'da yeniyim ve bir sohbet sitesi kurmaya calısıyorum yalnız takıldıgım bir nokta var elimde eschat dagitim lisansli sürümü var ve ben bu eschat kodlarını sitemde nasıl yayımlıyacagımı bilemiyorum bir sayfa olusturup bunun adını sohbet koyup eschati oraya entegre etmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim detaylı ve resimli anlatırsanız sevinirim..
  • 03-03-2009, 17:14:11
    #2
    Gerekli düzenlemeleri yaptıkran sonra sohbet.html dosyasını ftp nize yükleyin.
    Daha sonra Joomla! admin panel / Menü Yöneticisi / Mainmenü / Yeni diyerek.
    Gelen sayfada "WRAPPER" seçip ileri diyin.
    Burada size sayfa içinde göstermek istediğiniz linki soracaktır. Gerekli adresi yapın ve kaydedin.

    Menüde verdiğiniz isimle link eklenmiş olacaktır. Tıklayarak deneyebilirsiniz.

    Joomla 1.0.X için bu şekilde.
  • 03-03-2009, 18:08:53
    #3
    Ben 1.5.9 kullanıyorum bunu resimli ve daha detaylı anlabilirmisiniz. wrapper dediginiz seyi goremedim
  • 04-03-2009, 13:49:28
    #4
    konu güncel
  • 04-03-2009, 19:35:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yani url den chat sayfanız acmak isdedğiniz yeri link olarak verin demiş arkadaş ana menüde gözüceke yaptığın zaman.
  • 04-03-2009, 20:10:04
    #6
    Wrapper Çevreleyici olarakda geçebilir...
  • 05-03-2009, 03:21:09
    #7
    Wrapper son çevirilerde sarıcı olarakta geçer. Bir nevi siteniz içinde frame açar..Eğer joomlada yeniyseniz yardım almanızı öneririm.Yok yaparım diyorsanız yükseklik ve genişlik ayarlarına dikkat edin..
  • 15-07-2009, 15:58:54
    #8
    Basit bir Joomla esChat Eklentisi Mevcut, Burdan Indirebilirsiniz.
    Programlar
  • 18-07-2009, 04:35:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    İllada Joomlanın İçindemi Açılması Gerek.
    Sen İstediğin Kodlarla Bir Sayfa Yap Bağlantılardan Dış Menüyü Seç.Direk O Sayfaya Gitsin.Daha Basit.