Merhaba arkadaşlar awbs tema alıcam
25-30 TL ye kadar olan tekliflerinizi bekliyorum...
tema alınacaktır
10
●879
- 07-04-2009, 19:07:33https://www.r10.net/awbs/351742-satil...lar-50-tl.html Konuya Bakarmısın 3 Adet Tema Mevcuttur Üstelik Çok Ucuz
- 09-04-2009, 10:23:46Hekimabi.com Ait temalar çalıntı olarak satılmaktadır bu satan kişi HIRSIZDIR ve bizim temalarımızı satmak gibi bir hakkı yoktur.(bu şahısdan tema alanların dikkatine!) hekimabi temalarını hekimabi.com dışından alanlar HIRSIZ olarak kabul edilecek gerekli tüm kanuni mücadelenin yanı sıra TELEKOMİNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI na Hekimabi temasını kullananlar hakkında ayrıca suç duyurusunda bulunulacak mevcut site bilgileri tema hırsızlığı belgeli olarak tespit ettirilecektir diğer çalıntı tema kullananların akibetine uğrayacaklardır.
HEKİMABİ - 09-04-2009, 10:24:48Hekimabi.com Ait temalar çalıntı olarak satılmaktadır bu satan kişi HIRSIZDIR ve bizim temalarımızı satmak gibi bir hakkı yoktur.(bu şahısdan tema alanların dikkatine!) hekimabi temalarını hekimabi.com dışından alanlar HIRSIZ olarak kabul edilecek gerekli tüm kanuni mücadelenin yanı sıra TELEKOMİNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI na Hekimabi temasını kullananlar hakkında ayrıca suç duyurusunda bulunulacak mevcut site bilgileri tema hırsızlığı belgeli olarak tespit ettirilecektir diğer çalıntı tema kullananların akibetine uğrayacaklardır.MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HEKİMABİ - 11-04-2009, 12:26:39VVareze düşen tema diyorsunuz parayla satıyorsunuz, ben şu hekimabi temalarından aldım boyumun ölçüsünü teşekkürlerperidokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar başka ADAM GİBİ BİR TEMA satan varsa tekliflerinizi bekliyorum
Sayıglarımla...