• 01-03-2009, 17:19:46
    #1
    arkadaşlar elimde ücretsiz dağıtılan bir blog var ama üye ol denilince hata veriyor. yardımlarınızı bekliyorum.
    script budur.
  • 01-03-2009, 18:38:29
    #2
    Merhaba

    uyeol.asp sayfasında en altta bulunan şu satırları sil.

    <%
    Connect.Close
    Set Connect = Nothing
    Forum.Close
    Set Forum = Nothing
    %>
  • 01-03-2009, 20:20:22
    #3
    teşekkürler hocam