üyelikte hata - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
üyelikte hata
2
●
517
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
üyelikte hata
01-03-2009, 17:19:46
#1
Okan
arkadaşlar elimde ücretsiz dağıtılan bir blog var ama üye ol denilince hata veriyor. yardımlarınızı bekliyorum.
script budur.
01-03-2009, 18:38:29
#2
denom
Merhaba
uyeol.asp sayfasında en altta bulunan şu satırları sil.
<%
Connect.Close
Set Connect = Nothing
Forum.Close
Set Forum = Nothing
%>
01-03-2009, 20:20:22
#3
Okan
teşekkürler hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler