• 21-01-2007, 15:59:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    vb bi forumum var. Ama ben SMF 'ye geçmek istiyorum. Nasıl yapmam gerekiyor. Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim. . .
  • 22-01-2007, 06:49:12
    #2
    bak burda converterler ve açıklamaları var
    Simple Machines - 1.1 Converters
  • 22-01-2007, 08:49:16
    #3
    Converterları yaparken localde calısma.Cunku localde calısmayıp hostta calısan cevirmeler oluyor ona dikkat et
  • 22-01-2007, 09:23:03
    #4
    arkadaşlar benimde smf bir forumum var onu nasıl vbulletine çevirebilirim
  • 22-01-2007, 23:07:17
    #5
    TuRKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benimde smf bir forumum var onu nasıl vbulletine çevirebilirim
    bu soruyu yanlış yere sormuşsun vbulletin bölümünde ayrıntılı bilgi öğrenebilirsin impex diye bi converteri var vbulletinin ve lisansın varsa edinebilirsin
  • 11-02-2007, 22:37:13
    #6
    benim bi önerim var turks ve rainman siz forumları değişin
  • 11-02-2007, 22:39:59
    #7
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Akılı görüyormusunuz !? Böyle akıllı arkadaşlar lazım r10'a
  • 12-02-2007, 00:06:34
    #8
    teşekkür ederim
  • 17-05-2007, 20:04:51
    #9
    yaw smfye geçilir mi ya mis gibi vb dururken ben 1 aydır vbye geçmeye çalışıom geçemedim daha