• 04-03-2022, 19:37:09
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhaba, elimde bir ASP projesi mevcut, Mac kullanıyorum nasıl çalıştırabilirim acaba?
  • 04-03-2022, 21:06:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İşlemci seriniz nedir