adtech kodlarını koyma
6
●460
- 29-01-2009, 07:48:30Üyeliği durdurulduReklam modülü var onunla yaptım olmadı.Temada en alta koymayı denedim reklam kodları çıkıyor. Üstlerde uygun biryer bulamadım koyacaknosascomp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle