• 26-12-2021, 22:18:18
    #1
    Merhaba herkese iyi geceler ,

    Web sitemde Şifremi unuttum kısmında şifre istendiğinde şifre gmail kullanan uyelere gidiyor fakat hotmail kullanan uyelere gitmiyor. bir türlü çözemedim. hotmail e mail neden düşmüyor acaba yardımcı olabılır mısınız..

    Set Mail = Server.CreateObject("Persits.MailSender")
    Mail.Host = "mail.deneme.com"
    Mail.Username = "no-reply@deneme.com"
    Mail.Password = "sifre" 
     'Mail.Port = "587"
     'Mail.Port = "25"
     
     'Mail.TLS = True
      Mail.Port =  "465" 
      
    Mail.From = "no-reply@deneme.com"
    Mail.FromName = "Hatırlatma Servisi"
    Mail.Charset = "Windows-1254"
    
    Mail.AddAddress email
    Mail.Subject = "Hatırlatma Servisi"
    Mail.Body = yazi
    Mail.IsHTML = True
    On Error Resume Next
    Mail.Send
    Mail.Port u kullanmadığımda gmail e geliyor fakat hotmail de sıkıntı oluyor.

    yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
  • 26-12-2021, 22:22:11
    #2
    Merhaba, spam da olsa gitmiyor mu yoksa spama mı düşüyor?
  • 26-12-2021, 22:22:57
    #3
    NeFeS53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba herkese iyi geceler ,

    Web sitemde Şifremi unuttum kısmında şifre istendiğinde şifre gmail kullanan uyelere gidiyor fakat hotmail kullanan uyelere gitmiyor. bir türlü çözemedim. hotmail e mail neden düşmüyor acaba yardımcı olabılır mısınız..

    Set Mail = Server.CreateObject("Persits.MailSender")
    Mail.Host = "mail.deneme.com"
    Mail.Username = "no-reply@deneme.com"
    Mail.Password = "sifre" 
     'Mail.Port = "587"
     'Mail.Port = "25"
     
     'Mail.TLS = True
      Mail.Port =  "465" 
      
    Mail.From = "no-reply@deneme.com"
    Mail.FromName = "Hatırlatma Servisi"
    Mail.Charset = "Windows-1254"
    
    Mail.AddAddress email
    Mail.Subject = "Hatırlatma Servisi"
    Mail.Body = yazi
    Mail.IsHTML = True
    On Error Resume Next
    Mail.Send
    Mail.Port u kullanmadığımda gmail e geliyor fakat hotmail de sıkıntı oluyor.

    yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.
    Bu genelde mail DNS kayıtlarıyla ve domain/ip saygınlığıyla alakalı oluyor, eğer hotmail istekleri refuse ediyorsa o zaman da karaliste olabilir.
    Ücretli destek de sunuyorum.
  • 26-12-2021, 22:33:02
    #4
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, spam da olsa gitmiyor mu yoksa spama mı düşüyor?
    Hotmaile gönderilen mailler hiçbiri spam vs hiçbir yere düşmüyor.


    Hata Oluştu : Connection refused.

    bu hatayı veriyor.