• 22-01-2009, 10:13:22
    #1
    Merhabalar kendi yaptırdığım zamanında birine bir playerim var kaynak kodları bende izlesenede çıkan reklam gibi player üzerinde 240x60lık yada 468x60 bir reklam çıkarmak istiyorum bir süre sonra kaybolsun bunun action scriptleri elinizde varmı yardımcı olabilirmisiniz benim bilgim yok ücret karşılığı yaparım diyen varsa konuşalım..
  • 09-02-2009, 19:33:11
    #2
    aynı dert bende de var. 1 adet buldum o da premium
  • 09-02-2009, 21:18:59
    #3
    sa kardeş kodlamada yalnışlıklar felan yoksa atbi bakayim.
    saygılarımla,
  • 31-03-2009, 01:12:07
    #4
    valla yollardım sercanbey ama açıkçası emek verdiğim ve para ödediğim kodları birine gönderip yaptırmak istemiyorum çok teşekkür ederim ama genede..
  • 31-03-2009, 19:02:10
    #6
    evet sanırım onu alacaz en sonunda ama hala üretme çabalarım sürüyor..