• 19-01-2009, 17:29:35
    #1
    Arkadaşlar bi site üzerince calısıyorum localhost'a easyphp programını kurdum local sistem calısıyor herhangi bir problem yok..

    pleskpanelden db adı db k adı ve sifre yaratıp config e giriiyorduk fakat burda panelim yok sadece phpmyadmin var buradan tam bir db adı,db k.adı,sifre nasıl yaratıp config e yazacağım..
  • 19-01-2009, 20:59:26
    #2
    apache2triad kur
    en iyisi o dur
    zaten sunucularda da apache kurulu
  • 21-01-2009, 22:55:07
    #3
    kullanıcı adı olarak root dene şifreyi ise boş bırak.
    yok olmadı ise easyphp nin manuel lerine bak orda yazar yok oda olmadı salla easyphp yi xampp kullan