Arkadaşlar bi site üzerince calısıyorum localhost'a easyphp programını kurdum local sistem calısıyor herhangi bir problem yok..
pleskpanelden db adı db k adı ve sifre yaratıp config e giriiyorduk fakat burda panelim yok sadece phpmyadmin var buradan tam bir db adı,db k.adı,sifre nasıl yaratıp config e yazacağım..
Kadı Sifre
2
●493
- 19-01-2009, 20:59:26apache2triad kur
en iyisi o dur
zaten sunucularda da apache kurulu