• 10-01-2009, 11:35:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    joomla sayac çok fazlamı gosteriyor yani yanlısmı anlıyamadım farklı bir sayac daha ekledim siteme ikisinin gosterdigi ziyaretci sayıları ve online ziyaretci sayıları çok farklı gösteriyor. Böyle bir sorunu yaşıyan oldumu acaba ....
  • 10-01-2009, 11:46:59
    #2
    Joomla! Sayaç genelde her refresh i bile bir tekil sayar o yüzden mod_visit-counter sanırım onu kullanmak.
    Kolay gelsin
  • 10-01-2009, 23:10:30
    #3
    Sürüm söylerseniz bir şey diyebiliriz.
  • 11-01-2009, 11:39:14
    #4
    genel de fazla gösteriyor bazı sürümlerinde her sayfa çevriminde ziyatretçi sayısı artıyor