• 03-01-2009, 19:41:29
    #1
    Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

    [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0xdcf4 Thread 0x6b74 DBC 0x1e7eb9c Jet'.

    /123/ayar.asp, line 4

    bu hatayı alıyorum ayar.asp Line 4 :

    1. <!--#include file="db/db.asp"-->
    2.<%
    3. Set Sur = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    4. Sur.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("db\"&dbNum&".mdb")

    yardımlarınızı bekliyorum .
  • 03-01-2009, 19:56:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    database yazma izni veriniz.
  • 03-01-2009, 21:09:34
    #3
    zaten windows server,yazılabilir? :S
  • 03-01-2009, 21:10:43
    #4
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten windows server,yazılabilir? :S
    Db adını kontrol et;

    Sur.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("db\"&dbNum&".mdb")

    "db\"&dbNum&"

    Eğer yapamassan pm at yardımcı olayım.
  • 03-01-2009, 21:37:58
    #5
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Db adını kontrol et;
    Sur.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("db\"&dbNum&".mdb")
    "db\"&dbNum&"
    Eğer yapamassan pm at yardımcı olayım.
    Db adını kontrol ettim scriptin çok sayıda dosyasında "db\"&dbNum&" var. Ben bunu direkt olarak db yolunu yazınca oluyor.Scriptin çogunlukla db yolu yazan dosyaları oldugu için uğraşmak istemiyorum :S
  • 03-01-2009, 22:02:06
    #6
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Db adını kontrol ettim scriptin çok sayıda dosyasında "db\"&dbNum&" var. Ben bunu direkt olarak db yolunu yazınca oluyor.Scriptin çogunlukla db yolu yazan dosyaları oldugu için uğraşmak istemiyorum :S
    sur.open dan önce

    response.write dbnum
    response.end kullan bakalım dbnum değeri nasıl geliyor
  • 03-01-2009, 22:04:13
    #7
    Herkes sağolsun hallettim sorunumu. db.asp'de bi sorun varmış...
    konu kilitlenirse sevinirim.