Merhabalar,
Joomla'da bir tema var elimde içerisinde bir sürü .zip formatlı dosyalar ve diğerleri var acaba bu temayı siteme nasıl kurabilirim.
Tema kurulumunu yapamadım
3
●444
- 27-12-2008, 21:28:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İçindekileri bilmeden burada kimsenin birşey söyleyebileceğini sanmıyorum. Bazı temalar içlerinde modül bileşen ve botlarıyla geliyor. Hepside .zip formatında . İyice bakıp uygun olanı yüklemeye çalışmalısınız. Ayrıca joomla 1.0 ve 1.5 sürümlerine de dikkat etmek gerekli uyum açısından.
- 01-01-2009, 00:15:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok kolay, tema dosyası zipli olacaktır ve bu zip açmayın olduğu gibi yükleyeceğiz, joomla onu kendisi açacak zaten.
Şimdi administrator panelinden sitemizin yönetici bölümünü açalım. Ardından Kurulum menüsüne gelip, tema kurulum seçeneğini tıklayın.
Açılan pencereden 'gözat' sekmesini tıklayıp, bilgisayarımıza kayıtlı olan tema dosyasını seçerek kurulumu gerçekleştirebiliriz.