bu hata ney?= - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu hata ney?=
6
●
461
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
bu hata ney?=
26-12-2008, 13:56:10
#1
Erol
Üyeliği durduruldu
.......................
konu açtım deneme olarak yukarda büssürü hatalar war. onlar ne hatası..
26-12-2008, 13:58:00
#2
vezir
Üyeliği durduruldu
muhtemelen o dosyalarda düzenleme hatası, düzenleme, türkçeleştirme falan yapmışsan utf-8 problemi olabilir kaydederken
26-12-2008, 13:59:19
#3
Erol
Üyeliği durduruldu
yeni kurdum formu
hiç bişi yapmadım
26-12-2008, 14:03:38
#4
Child
Misafir
Benim hiç forumum olmadı ama chmod 777 verilmesi gereken bölümleri kontrol edebilirmisin.
26-12-2008, 14:06:15
#5
Erol
Üyeliği durduruldu
hepsini yaptım daha önceden.
26-12-2008, 14:07:49
#6
rheL
inc/class_parser.php dosyasını eklentideki dosya ile değiştirip dener misin ?
26-12-2008, 14:10:01
#7
Erol
Üyeliği durduruldu
düzeldi dostum eyw
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler