• 22-12-2008, 15:02:16
    #1
    Merhabalar,
    Takıldığım birkaç noktada bana yardım edecek birisi varmı acaba. Macromedia Flash
  • 22-12-2008, 15:07:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    detaylı bi açıklama yaparsan yardımcı olmaya çalışırım. veya diğer arkadaşlar olurlar
  • 22-12-2008, 15:13:05
    #3
    Anladım. Websitesi ismini burada vermek istemiyorum ama şöyle izah edebilirim.
    Bir sitenin ilk giriş sayfası için flash ayarladım. Burada anasayfa,iletişim gibi ana butonlar mevcut. Ancak bu swf dosyası 1mb civarlarında oldu ve yüklenmesi epey uzun suruyor.Loading yazısı var ama o yazıda flash yüklendikten sonra cıkıyor ve hemen kayboluyor. Yani tam anlamıyla çalışmıyor. Birde arkaplanda çalan müziği kapatma/açma butonunu çalıştıramadım. Bu tarz sorunları aşabilirsem, flashı daha derli toplu yapmak istiyorum.

    Edit: Bu hazır bir .fla dosyasıydı. Çok fazla anlamıyorum Flash tasarımından.