merhaba arkadaşlar joomlada daha eniyim deneme yapmak için bir sabit içerik ekledim ve ana menüye bağladım aynı link userbardada çıktı neden ana menüye eklediğim içeirk linki userbadada çıkıyor?
Temnızın öyle bir özelliği var. Userbar dediğiniz şey ne ya da nerede ise temanız orada anamenüyü göstermek üzere kodlanmış demektir. Temanızın kendi klasörü içindeki index.php dosyasından bunu değiştirebilirsiniz.
Genelde Themaları Öyle kodlarlar anamenüyü Üst menüye bağlarlar bence bunla ugrasacagınıza anamenu yerine başka bir menu yapın anamenuyu uste getirin yaptıgınız yeni menuyude anamenunun yerine koyun olsun bitsin..