• 18-12-2008, 22:24:01
    #1
    merhaba arkadaşlar joomlada daha eniyim deneme yapmak için bir sabit içerik ekledim ve ana menüye bağladım aynı link userbardada çıktı neden ana menüye eklediğim içeirk linki userbadada çıkıyor?
  • 19-12-2008, 01:58:40
    #2
    Temnızın öyle bir özelliği var. Userbar dediğiniz şey ne ya da nerede ise temanız orada anamenüyü göstermek üzere kodlanmış demektir. Temanızın kendi klasörü içindeki index.php dosyasından bunu değiştirebilirsiniz.
  • 19-12-2008, 12:07:18
    #3
    Genelde Themaları Öyle kodlarlar anamenüyü Üst menüye bağlarlar bence bunla ugrasacagınıza anamenu yerine başka bir menu yapın anamenuyu uste getirin yaptıgınız yeni menuyude anamenunun yerine koyun olsun bitsin..

    İyi çalışmalar
  • 19-12-2008, 23:57:57
    #4
    cevaplar için teşekkürler kodu bulup sildim <?php include'menu.php'; ?> bu kodu sildiğimde userbar uçtu başka bir çare düşünmem gerekiyor