• 17-12-2008, 17:03:29
    #1
    Öncelikle iyi günler arkadaşlar benim sorum ise şu olacaktı admin giriş sayfamı açılıyor admin girişi yapıyorum ama admin sayfası gelmiyor beyaz bi sayfa geliyor resim olarakta ekledim yardımcı olabilecekler varsa sevinirim.
  • 17-12-2008, 17:05:04
    #2
    bu ilk kurulumdan sonramı olan hali, joomlayı nasıl kurdunuz fantastico mu manuel mi kurulumun ilk aşamalarında sunucunun desteklediği veya desteklemediği kısımlarda uyarı varmıydı
  • 17-12-2008, 17:09:09
    #3
    Joomla yı kurarken normal bi şekilde yanlız quikstart olarak kurdum sorun olmamıştı giriş yapıp düzenleme yapıyordum ama şimdi admin sayfası açılıp login olunca yukarıdaki resimdeki gibi sorun yaşıyorum

    Joomla sürümü 1.5.8 ilginiz için teşekkürler.
  • 17-12-2008, 17:13:42
    #4
    veritabanında bir düzenleme yapmamışsan plugin kısımlarına girip her hangi bir plugin kapatmamışsan administrator klasörünü ftp den yazdır var olanın üzerine mutlaka düzelir
  • 17-12-2008, 17:23:54
    #5
    Dün yine aynı sorunu yaşıyordum dediğinizi yaptım sonra denedim oldu ama yine aynı sorunu veriyor yani bunu devamlı yapmıyor anlayacağınız dediğinizi yaptım olmadı. Başka önerebileceğiniz bir yol varmıdır?
  • 17-12-2008, 17:36:14
    #6
    böyle bir hata tanımı yok joomla da o zaman sunucunuzla ilgili bir problemden kaynaklıdır quiickstart dediniz, eğer bu marezden indirme bir şeyse o da sorunun kaynağı olabilir ama yine de sunucu bazlı görünüyor yardım=sistem bilgisine girip bir de izinleri kontrol edermisin en son
  • 17-12-2008, 18:10:23
    #7
    tmm şimdi iş yerindeyim çıkmam gerekiyor eve gidince bakarım teşekkürler.