Beleşe Destek! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Beleşe Destek!
68
●
3.451
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Beleşe Destek!
1
2
3
4
5
6
7
8
14-12-2008, 15:13:17
#19
Tias
amacdizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben sorumu geri çektim
ilgilenen yok.
abi şunu bi' çözmeye çalışalım bakcaz ona artık.
senin msn emre@... değil mi? eklisin zaten bakarız ona.bu olay kafama dank etti yapmam lazım
14-12-2008, 15:15:39
#20
BuRaKM
Alıntı
RewriteRule ^(.*)-u([0-9]*)\.html;sa,pictures;view,(.*)$ index.php?action=profile;u=$2;sa=pictures;view=$3 [L]
bunu dene
14-12-2008, 15:16:08
#21
amacdizayn
bekleyelim görelim
14-12-2008, 15:16:43
#22
Tias
BuRaKM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunu dene
yine olmadı : )
// sources'daki şu kodu replace etmemiz gerekiyor.
'url' => $scripturl . '?action=profile;u=' . $memID . ';sa=pictures;view=' . $picture['ID_PICTURE'],
14-12-2008, 15:18:36
#23
LordSebbo
evet yine olmadı
view dan sonraki , neden = olmaz anlamadım
14-12-2008, 15:24:10
#24
Tias
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet yine olmadı
view dan sonraki , neden = olmaz anlamadım
bende anlamadım ama bi'şey söylemek istiyorum.
TheGodFather'a selamlar
abi sende o modun adını söyler misin? arada bakayım
14-12-2008, 15:26:21
#25
BuRaKM
Sourcesteki = i , yapmayı denesene sebo
14-12-2008, 15:27:15
#26
Tias
BuRaKM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sourcesteki = i , yapmayı denesene sebo
olmuyo yine
,'ü = yapmamız lazım
14-12-2008, 15:31:22
#27
LordSebbo
olmadı yapamadım yerine koyamadım
bu şarkı bize gelsin.
3 kişi beceremedik
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler