Joomla MSN Teması - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Joomla MSN Teması
10
●
1.116
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Joomla MSN Teması
1
2
09-12-2008, 13:10:18
#1
eXspet
Test & Download:
Best Of Joomla!
Gayet hoş bir tema, msn sitesi olanlar yada açmayı düşünenlere..
09-12-2008, 15:40:26
#2
yavuzturk
Güzel tema
Teşekkürler..
09-12-2008, 15:45:10
#3
Ntie
Bu tema hep vardı hatta bedavamsn.net'e koyup öyle satmıştım siteyi çokda güzel yakışıyor
09-12-2008, 23:23:10
#4
eXspet
Evet yeni bir tema değil, bu gün bir sitem için gezerken buldum, msn sitesi açan arkadaşlar olduğunu bildiğimden, belki işlerine yarar diye koydum
10-12-2008, 01:57:51
#5
ApocaLypse_
tema çok güzel . msn sitesi mi açayım diye düşündüm bi an
tşkler paylaşımın için
10-12-2008, 07:28:32
#6
eXspet
Tek sorun, live msn değil 7.5
10-12-2008, 11:49:51
#7
WeBMaHMuT
Üyeliği durduruldu
evet
10-12-2008, 11:50:52
#8
WeBMaHMuT
Üyeliği durduruldu
Birde Sanırsam Vehbi YILDIRIM tarafından eklenmiş. Türk yapımı olabilir.
10-12-2008, 11:52:32
#9
FoxLeo
yeri gelmişken sorayım
joomla blog tarzı sayfa veriyomu?
örneğin wordpress in veridiği gibi joomla.com felanda bu tip sub domainler veriyomu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler