• 19-03-2021, 11:33:53
    #1
    Burdaki 3 seçimden 1 er tane seçmek istiyorum ama bu kodlar bana 1 tane seçtiriyor bunu nasıl düzeltirim?



    PHP KODLARI;
    <?php
                      $query = $db->query("SELECT * FROM urun_secenek WHERE urun_id = '{$urun['id']}' ", PDO::FETCH_ASSOC);
                      foreach( $query as $row ){
                    ?>
                    <div class="alan">
                        <span class="varyant_baslik"><?php echo $row['baslik']; ?></span>
                        <ul class="varyant">
                            <?php
                              $query1 = $db->query("SELECT * FROM urun_secenek_alt WHERE urun_secenek_id = '{$row['id']}' ", PDO::FETCH_ASSOC);
                              if($query1->rowCount()){
                                foreach( $query1 as $row1 ){
                                   echo ' <li><div class="varyant_select" select-status="false" data-stok="'.$row1['stok'].'" data-fiyat="'.$row1['fiyat'].'" data-secenek-id="'.$row1['id'].'">'.$row1['baslik'].'</div></li>';
                                }
                              }
                              ?>
                        </ul>
                    </div>
                    <?php } ?>

    JS KODLARI;
      $('#ekle').click(function(){
              
            $('#sepet_durum').removeClass().html('');
            var devam = 0;
            var secenek_id = 0;
    
            if(parseInt($('[name="adet"]').val()) < 1){
              $('#sepet_durum').addClass('hata').html('Lütfen geçerli bir adet giriniz.');
            }else{
                if($('.varyant li').length){
                  if($('.varyant li div').hasClass('aktif')){
                    if(parseInt($('[name="adet"]').val()) <= parseInt($('[data-stok].aktif').attr('data-stok'))){
                      secenek_id =  $('[data-stok].aktif').attr('data-secenek-id');
                      devam = 1;
                    }else{
                      $('#sepet_durum').addClass('hata').html('Bu Seçenekten En Fazla '+ $('[data-stok].aktif').attr('data-stok') +' Adet Alabilirsiniz.');
                    }
                  }else{
                    $('#sepet_durum').addClass('hata').html('Lütfen bir seçenek seçiniz.');
                  }
                }else{
                  devam = 1;
                }
            }
    
          if(devam == 1){
              $.ajax({
                  url: "post.php",
                  type: "post",
                  data: 'islem=ekle&urun_id='+parseInt($(this).attr('data-id'))+'&adet='+parseInt($('[name="adet"]').val())+'&secenek_id='+secenek_id,
                  success: function (x) {
                      if(x == 0){
                        $('#sepet_durum').addClass('hata').html('Yeterli stok bulunamadı.');
                      }else if(x == 1){
                        $('#sepet_durum').addClass('hata').html('Geçersiz istek.');
                      }else{
                        $('#sepet_durum').addClass('basari').html('Ürün başarı ile sepete eklendi.');
                        sepet();
                        $('#saydam_bg').fadeIn(500);
                        $('#sepet').fadeIn(500);
                      }
                  }
              });
          }
    
        });
  • 19-03-2021, 12:20:46
    #2
    Arkadaşlar çözümü bilen yokmu?
  • 19-03-2021, 14:48:51
    #3
    radio tipindeki seçim elementlerinde name tagı gruplama olarak kullanılıyor. örenğindeki her satırdaki radio buttonlar için varyant idyi içeren bir değeri name olarak verebilirsin.
  • 19-03-2021, 16:24:49
    #4
    per adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radio tipindeki seçim elementlerinde name tagı gruplama olarak kullanılıyor. örenğindeki her satırdaki radio buttonlar için varyant idyi içeren bir değeri name olarak verebilirsin.
    cevabınız için teşekkürler hocam, peki dediğinizi yaptıktan sonra js kodlarında bir değişiklik yapmam gerekiyormu? name i nereye eklemem gerekli ?
  • 19-03-2021, 16:30:28
    #5
    mevcut altyapınızı bilmiyorum. bir eticaret scripti sanırım. her varyant turunu ayrı bir form obj olarak post etmeniz gerekebilir. sisteminiz bunu desteklemiyorsa ilgili bölümleri düzenlemeniz gerekir.
  • 19-03-2021, 23:29:07
    #6
    per adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevcut altyapınızı bilmiyorum. bir eticaret scripti sanırım. her varyant turunu ayrı bir form obj olarak post etmeniz gerekebilir. sisteminiz bunu desteklemiyorsa ilgili bölümleri düzenlemeniz gerekir.
    özelden ftp versem baksanız olurmu hocam
  • 19-03-2021, 23:46:51
    #7
    logomerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özelden ftp versem baksanız olurmu hocam
    pm gönderdim.
  • 20-03-2021, 03:39:59
    #8
    @per; tarafından sorun çözüldü