http://img123.imageshack.us/my.php?i...sssssssqa0.jpg
iconlarım böyle gozukmuor firifoda gozukuor expower oper taraycılarda gozukmuyır ne yapmalıyım
iconlarda sorun
1
●398
- 26-11-2008, 18:51:42Üyeliği durdurulduHocam sitede gözukmeyen iconlar ftp'den silinmiş görunuyor. Her hangi bir icon'a sağ tıkla özellklere gel orada'dan icon'un url'esindeki .gif dosya adını bul ve ftp aynı isimdeki iconları at.
Biraz karışık oldu ama inş. anlarsın.( eğer yapamassan msn ekle grslm hocam