MyBB Kullananların Dikkatine.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MyBB Kullananların Dikkatine..
12
●
1.170
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
MyBB Kullananların Dikkatine..
1
2
05-02-2009, 00:53:02
#10
eXspet
sanırım yarıyıl tatilinin etkisi
Yuh yani
05-02-2009, 10:43:03
#11
CoRTeZ
Gülünecek bir durum
05-02-2009, 11:02:26
#12
antijen
amele çok
portal.php 'yi silmeye gerek yok. Forum ayarlarından portal'ın konu çektiği yeri (fid) 2131231 gibi bir sayı yapın gitsin
05-02-2009, 11:54:37
#13
yelhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
antijen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
amele çok
portal.php 'yi silmeye gerek yok. Forum ayarlarından portal'ın konu çektiği yeri (fid) 2131231 gibi bir sayı yapın gitsin
Amele iş yapar yine bunlarda o da yok
bunlar ot gelip saman gidenlerden malesef.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler