• 01-11-2008, 12:23:30
    #1
    Forumda bölümde verdiğimiz çabalar sonucu bölümümüzü açtırdık. Hayırlı olsun. Hydi Paylaşıma
  • 01-11-2008, 15:28:40
    #2
    Hayırlı olsun , başarılar .
  • 01-11-2008, 15:31:06
    #3
    çok güzel oldu buranın açılması. tüm r10 ailesine hayırlı olsun
  • 01-11-2008, 16:19:22
    #4
    Biraz geç oldu belki ama sonunda çifte ödüllü Drupal'e kendi bölümünün açılması çok iyi oldu.
  • 02-11-2008, 12:40:46
    #5
    Öncelikle böyle bir bölümü kaç aydır bekliyordum. Bu bölümün açılmasında çabası geçen tüm arkadaşları tebrik ederim. Bu bölümün takipçisi ve bildiğim konularda da yardımcısı olabilirim. Tabi Drupaller varken kimseye iş düşeceğini sanmıyorum
  • 02-11-2008, 17:05:33
    #6
    Olur mu öyle şey, zaten hangi birine yetişeceğimi şaşırdım, yardım lazım
  • 05-11-2008, 16:54:57
    #7
    Hayırlı olsun.
  • 06-11-2008, 20:11:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Drupal ile ilgilenenler buyrun Drupal Grubu'na...

    Drupal kullananlar.
    Drupal'i kullanmak isteyenler.
    Drupal'i öğrenmek isteyenler.
    Drupal'i merak edenler.
    Drupal'i ilk defa duyanlar.
    Joomla'da ısrar edenler.