• 28-11-2020, 13:30:34
    #10
    arkadaşın bahsettiği kişi bu sanırım
    https://www.r10.net/members/109219-biisoft.html yanlış etiketleme olmuş
  • 29-11-2020, 14:14:41
    #11
    unkloves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @bilsoft; Merhaba sizden forum teması alıcakdım konuşmuştuk mesaj gönderdim belki kutunuz kalabalıkdır fark edememissinizdir.Bana ulaşabilir misiniz?
    Ben arkadaştan tema almıştım. Evet şimdi farkettim üyeliği durdurulmuş. Ne oldu acaba. Şimdi arkadaşa nasıl ulaşıp destek alacağız?
  • 05-12-2020, 22:05:23
    #12
    Ulaşmam lazim benimde lisans güncelleme yapıcam ama adam banlı ulaşamıyorum bende teli vs yok @Coskun;
  • 06-12-2020, 10:41:44
    #13
    Bi mail adresi bulup yazdım oradan da cevap gelmedi. Aynı durum benim için de geçerli.
  • 18-12-2020, 21:34:32
    #14
    askhikayesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaşmam lazim benimde lisans güncelleme yapıcam ama adam banlı ulaşamıyorum bende teli vs yok @Coskun;
    Up , aynı sorunu yaşamaktayım
  • 18-12-2020, 23:44:29
    #15
    mhmtemin25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Up , aynı sorunu yaşamaktayım
    sitelerinde ki numarada aktif değil maillere bakmıyorlar