@bilsoft ulaşır mısınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@bilsoft ulaşır mısınız?
14
●
579
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
@bilsoft ulaşır mısınız?
1
2
28-11-2020, 13:30:34
#10
chnyrdkl
arkadaşın bahsettiği kişi bu sanırım
https://www.r10.net/members/109219-biisoft.html
yanlış etiketleme olmuş
29-11-2020, 14:14:41
#11
PoyrazMuhasebe
unkloves adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
bilsoft
; Merhaba sizden forum teması alıcakdım konuşmuştuk mesaj gönderdim belki kutunuz kalabalıkdır fark edememissinizdir.Bana ulaşabilir misiniz?
Ben arkadaştan tema almıştım. Evet şimdi farkettim üyeliği durdurulmuş. Ne oldu acaba. Şimdi arkadaşa nasıl ulaşıp destek alacağız?
05-12-2020, 22:05:23
#12
askhikayesi
Ulaşmam lazim benimde lisans güncelleme yapıcam ama adam banlı ulaşamıyorum bende teli vs yok
@
Coskun
;
06-12-2020, 10:41:44
#13
PoyrazMuhasebe
Bi mail adresi bulup yazdım oradan da cevap gelmedi. Aynı durum benim için de geçerli.
18-12-2020, 21:34:32
#14
mhmtemin25
askhikayesi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ulaşmam lazim benimde lisans güncelleme yapıcam ama adam banlı ulaşamıyorum bende teli vs yok
@
Coskun
;
Up , aynı sorunu yaşamaktayım
18-12-2020, 23:44:29
#15
Alengirik
mhmtemin25 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Up , aynı sorunu yaşamaktayım
sitelerinde ki numarada aktif değil maillere bakmıyorlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler