• 27-05-2008, 10:51:45
    #10
    vay be yaklaşık 2 yıllık konu hortlamış

    eski üyeliğimden :P
  • 17-12-2008, 13:12:50
    #11
    thank you 'data'
  • 17-12-2008, 13:18:04
    #12
    serdargirgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    thank you 'data'
    2yıllık link hala çalışıyor mu ki teşekkür etmişsin.
  • 20-12-2008, 17:43:15
    #13
    teşekkürler sagol
  • 19-02-2009, 09:04:33
    #14
    Teşekkürler iki yıl olmuş ama link halen sağlam
  • 19-02-2009, 14:22:40
    #15
    jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2yıllık link hala çalışıyor mu ki teşekkür etmişsin.
    linki kontrol ettinmi ki adamı tersliyosun
    çalışıyor hocam
  • 19-02-2009, 22:00:51
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Saol Arşive Ekledim
  • 25-02-2009, 16:06:08
    #17
    Emegine Saglik Kardesim Çok İşime Yarayacak Bunlar Teşekkürler
  • 19-06-2009, 16:16:23
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emegine saglık hocam