Mobilde slide sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mobilde slide sorunu
2
●
95
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Mobilde slide sorunu
25-09-2020, 17:40:35
#1
yuri1907
iyi akşamlar,
mobilde girince slider çok kötü görünüyor nasıl düzeltebilirim ? ya da mobilden girildiğinde slider görünmemesini nasıl sağlayabilirim yardımcı olacak birivar mı hayrına?
25-09-2020, 17:49:36
#2
Misafir
@media (max-width: 479px) .owl-carousel .owl-item .hb-sliderimg img { height: 150px; }
yuri1907
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
25-09-2020, 18:07:55
#3
yuri1907
teşekkür ederim hocam bir arkadaş daha yardımcı sağolsun bağlanıp çözümü kolaymış iyi akşamlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler