• 25-09-2020, 17:40:35
    #1
    iyi akşamlar,

    mobilde girince slider çok kötü görünüyor nasıl düzeltebilirim ? ya da mobilden girildiğinde slider görünmemesini nasıl sağlayabilirim yardımcı olacak birivar mı hayrına?
  • 25-09-2020, 17:49:36
    #2
    @media (max-width: 479px)
    
    .owl-carousel .owl-item .hb-sliderimg img {
    height: 150px;
    
    }
    • yuri1907
    yuri1907 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-09-2020, 18:07:55
    #3
    teşekkür ederim hocam bir arkadaş daha yardımcı sağolsun bağlanıp çözümü kolaymış iyi akşamlar