ARkadaşlar benim sorunum şöyle:
Bir çok web sitemiz Firefoxta gayet güzel görünürken Explorer de berbat görünüyor. Title kısmı özellikle berbat.
Örnek bir site vereyim mesela:
Oya,Yemek Tarifleri,Dantel,Örgü Modelleri,Elişi,Ahşap Boyama,Kumaş Boyama,Ebru,Hat,Tezhip,Alüminyum Rolyef,Etamin İşleme,Pul Oyaları,Boncuk Oyaları,Boncuk İşleme,Ev Dekorasyonu,Havlu Kenarları,Lif Modelleri,Kurdela Nakışı
Bu sorunu nasıl çözerim.
Ziyaretçilerimizin yüzde 90 ı Explorerden geliyor.
Ama berbat sitelerle karşılaşıyorlar.
firefoxda düzgün explorerde berbat
1
●581