• 09-10-2008, 19:10:46
    #1
    Arkadaşlar elimdeki çaılşan cgi form içeriğinde değişiklik yaptım hatalı şimdi
    Form yolladıklarında gönderdiklerinde tekrar ana sayfaya yönlendirmeyi yapmak istiyorum nasıl yaparım
  • 12-10-2008, 20:27:35
    #2
    <meta http-equiv=”refresh” content=”0; url=http://www.anasayfa.com/“> bu html kodu işine yarar. ama cgi ile yapacaksan hangi dilde yazıldıgına bağlı olarak

    print "Content-type: text/plain\n";
    print "301 Moved Permanently\n";
    print "Location:http://www.ansayfa.com\n";

    gibi bir kod lazım. tabi bunu senin durumun için gerekli koşulların cevabı olarak vermelisin
  • 22-06-2009, 01:28:50
    #3
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    <a href="http://www.yukleresim.com/"><img src="http://www.yukleresim.com/images/rx7xcwncsb9lpm87wy.jpg" border="0" alt="" /></a>
  • 12-07-2009, 08:43:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ASP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <a href="http://www.yukleresim.com/"><img src="http://www.yukleresim.com/images/rx7xcwncsb9lpm87wy.jpg" border="0" alt="" /></a>
    bune şimdi?