• 08-10-2008, 16:05:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar php ile bir grafik olrak securty kod üretiyorum ve bunu baska bir sayfa img icinde gosteriyom.
    Ama söle bir seye daha istiyacım var. Bir reflesh butonu olusturup bu butona tıklayınca securty kodu reflesh etmek istiyorum. Bu isi nasıl yapabilirim yardımlarinizi bekliyorum. iyi calısmalar
  • 08-10-2008, 16:27:26
    #2
    ilk gösterdiğinde nasıl gösteriyorsun, ajaxlamı?
  • 08-10-2008, 16:29:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet ajax ile yine bir buton kullanarak ajax ile gostermek istiyorum. Yani Div icindeki grafik tıkladıkca degisecek. ilgine tesekkurler
  • 11-10-2008, 12:40:13
    #4
    ilk gösterdiğin functionu buttonun onclick eventine ekliceksin, (... onclick="function:resimgoster()" ...) butona tıkladıkça tekrar gösterir, eğer ypamazsan kodların o kısmını ver, düzenliyip veriyim,..