GameSiteScript'in Türkçe karakter sorunu hakkında bilgisi olan varmı?
Scripti bugüne kadar ingilizce olarak kullandım, şuan Türkçe bir site içinde kullanmak niyetindeyim. Ancak çözümlenmiş | çözümlenmemiş bir karakter problemi var.
Karmaşık bir yapısı var açıkçası ve söyleninlere göre de uzun bir çözümü var.
Eğer bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa ve yardımcı olursa sevinirim.
GSS'in sitesinde konu ile ilgili başlık;
Turkish character problem - GameSiteScript Forums
GameSiteScript | Türkçe Karakter Hakkında
0
●556