• 03-10-2008, 21:35:46
    #1
    Daha demin bir blog açtım içine komedi dükkanı videolarını koyacam videoları yahoo dan alıyorum ama görüntü kayıyo ve butonları engelliyo nasıl genişletebilirimbiri yardımcı olursa sevinirim
    Link: komedidukkanifanblog.blogspot.com
  • 05-10-2008, 15:48:42
    #2
    mesaj yazma editörleri yok mu gelişmişi?
  • 05-10-2008, 15:52:30
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    embed kodunda width ve height(videonun genişliğini ve yüksekliği) azaltarak dene
  • 06-10-2008, 12:51:29
    #4
    denedim ama zaten vazgeçtim bna göre değil saol