phpBB çevirisi temam nasıl olmuş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
phpBB çevirisi temam nasıl olmuş ?
3
●
524
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
phpBB çevirisi temam nasıl olmuş ?
02-10-2008, 19:50:40
#1
SoniQuake
Benim yaptığım phpBB 2 çevirisi :
Örnek için tıklayın
Orijinal
eXtremepixels LLC
teması.
Yorumlarınızı bekliyorum...
03-10-2008, 13:22:24
#2
yelhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu tema 1.2.x serisinde çevirilmişti sanırım. Güzel çevirmişsiniz fakat demo değişmiş. Emeğinize sağlık. Paylaşmanız dileğiyle iyi çalışmalar dilerim.
04-10-2008, 04:37:22
#3
Tickhi
Üyeliği durduruldu
Demo ile temanın alakası yok demo olarak bakamıyoruz.
08-10-2008, 02:17:59
#4
HeLLGaTe
hızlı tema değiştirden seçebilirsin tickhi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler