• 02-10-2008, 19:50:40
    #1
    Benim yaptığım phpBB 2 çevirisi : Örnek için tıklayın



    Orijinal eXtremepixels LLC teması.



    Yorumlarınızı bekliyorum...
  • 03-10-2008, 13:22:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu tema 1.2.x serisinde çevirilmişti sanırım. Güzel çevirmişsiniz fakat demo değişmiş. Emeğinize sağlık. Paylaşmanız dileğiyle iyi çalışmalar dilerim.
  • 04-10-2008, 04:37:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Demo ile temanın alakası yok demo olarak bakamıyoruz.
  • 08-10-2008, 02:17:59
    #4
    hızlı tema değiştirden seçebilirsin tickhi