• 02-10-2008, 10:36:09
    #1
    Arkaşlar Script Localhost'a Çalışıyor. Ama Host'ta çalışmıyor. nasıl çalıştırabilirim. şimdiden tşkler.
  • 02-10-2008, 10:36:32
    #2
    hata ne ?
  • 02-10-2008, 10:38:00
    #3
    Sayfa görüntülenemiyor

    Ulaşmaya çalıştığınız sayfada sorun var ve sayfa görüntülenemiyor.
  • 02-10-2008, 10:38:29
    #4
    1. Sorun Sunucudan kaynaklanıyor olabilir mi ?
    2. Hostunuzun windows olduğuna eminsiniz ?
  • 02-10-2008, 10:44:04
    #5
    Evet Hostum WindowS..! Sunucudan KaynaklanabiLir..
  • 02-10-2008, 13:53:20
    #6
    plesk'in webdizinlerinden scriptine yazma izni vermelisin
  • 07-10-2008, 01:42:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aynısı benim başımada geldi db baglantılarını kotrol et bi tane olmayan dbye baglanmışsınır ve onunla ilgili herrşeyi silip o kaldı ise localde çalışıyor ama hostta çalışmaz

    2. de dbe yazma izni ver
  • 07-10-2008, 14:49:28
    #8
    db yazma izni ver.
    path lerin aktif olup olmadıgına bak.

    olmadı hata sayfalarını iptal edip hatayı buraya yaz yardımcı olalım
  • 23-10-2008, 22:03:05
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayfa görüntülenemiyor diyodur ama aslında bir hata veriyodur, explorer ile hataları görüntülemeyi seçmelisiniz veya direk firefox ile deneyin.

    parent path den dolayı olabilir, pleskden ayarlamak lazım. Veya diğer arkadaşlarında dediği gibi yazma izinleri. Ama hatayı görmeden kesin çözüm olmaz