joomla için hazırlanmış basit ama şık bir flash oyun bileşeni. içinde 150 den fazla hazır oyun bulundurmakta ve tamamen türkçe...
demosu..
Bebishim.com
joomla oyun bileşeni basit
5
●1.199
- 26-09-2008, 03:49:27Teşekkürler, kendi imalatınız mı editleme mi ayrıca demo sitenizkalıbına sığamamış tema dar sanırım biraz ancak işleve bakarsak hoş bir çalışma olmuş oyun sitesi yapacaklar için tekrar teşekkürler ancak keşke oyunları kendi içinde açsaydı da başka siteye linkle gitmeseymiş o zaman com_oyun olması daha iyi olurdu yoksa bunun için bir bileşen gerekmiyor zaten ana sayfaya oyunların linkini dizip normal içerik şeklinde de yayınlanabilirdi ayrıca bu cümleye bakıyorum içinde 150 den fazla hazır oyun bulundurmakta ve tamamen türkçe ekte verdiğiniz dosyada bunlar mı var
insanları yanıltmak olur bu bence daha düzgün ifadeyle tanıtırsanız isabet etmiş olursunuz yoksa bileşen dedik mi mesela joomla için en güzel oyun bileşeni buradan görülebilir mesela bu da demosu konuya ilgi duyan arkadaşların istifade edebilmesi açısından eklemeyi uygun gördüm
- 04-10-2008, 13:50:29Üyeliği durdurulduEVET arkadaşlar haklısınız. oyunların başka yerden çekildiğini başta söylesem iyi olacaktı ama 1.9 kb. bir dosyanın içine bu kadar oyunun resilerinin ve açıklamalarının sığmayacağı ortada bunu herkes bilir diye düşndüm. Oyunsitesi.info Oyunlar Online oyun sitesi benim sitem bu bileşenddeki amaç hem host sorunu hemde bant sorunu olanlarda ...sitelerinde oyun yayınlayabinlsinle beniım sitseminde hiti biraz artsın.
arkadaşlar şimdi bu bileşenin oyunları başka yerden çektiği belli olmayan versiyonunu yazıyoruz yeni bileşende popup pencere olacak ve tittle bölümünde refferer tekniği ile gönderen sitenin başlığı olacak yani dışarı bir siteden aldığı hiç bir şekilde belli olmayacak. ..
yani haklı eleştirilerinizi anlıyorum ama samimiyetime inanın ki öncelik olarak sitimin hitinden çok bu bileşene ihtiyaç duyanlar olnuştur. bi kaç forumda bunu dile getiren arkadaşlar içn yazdım bunu ...
eleştiri ve destekleriniz için teşekkür ederim.
şimdi bunları yazarken aklıma geldi bu bileşenin 3. sürümündede oyun ekle çıkar yaptırabilrim
tabi şu işlerden zaman ayırabilirsem...
sevgiye kalın - 04-10-2008, 13:59:53Eposta Aktivasyonu GerekmekteEvet arkadaşlar merhaba bende katılmak istiyorum arkadaş benim sitemde de JoomlaTurka Bu bileşeni yayınladı. Sorun değil tabiki hatta eklenti geliştiren türkleri görünce ben çok seviniyorum sırf bu iş için php dersleri alıyorum ve elimden geldiği kadarıyla küçük makaleler yayınlıyorum ki sayımız ve yaptığımız güzel işler çoğalsın ama sizin yorumlarınıza katılıyorum. Bende eklenti yazıyorum ama ilk olarak kullanış şeklini düşünüyorum elimden geldiği kadarıyla reklamsız olmasına gayret ediyorum
insanları yanıltmak olur bu bence daha düzgün ifadeyle tanıtırsanız isabet etmiş olursunuz yoksa bileşen dedik mi mesela joomla için en