Flarum litespeed enterprise
0
●124
- 16-05-2020, 04:06:43Flarum'u bugüne kadar hep nginx webserver üzerinden kullandım. Litespeed enterprise bilginiz gibi ilk 15 gun ücretsiz. Flarum litespeed webserver ile calisacak ise aylik 10 dolara litespeed alırım. Flarumu da litespeed üzerinden aktif ederim. Şu an hetzner cloud kullanıyorum. Sanal sunucuda her hangi bir panel yüklü değildir. Litespeed webserver yüklenip gerekli ayarlar yapıldıktan sonra flarum u nginx yerine litespeed den çalıştırmak gerekiyor. Işlemleri yapabilecekler yazsin.