Merhabalar
Elimde bir script var 2 yıl önce aynı domainde kullanıyordum yedek almıştım.
Dosyaları şimdi yükleyip veritabanı bağlantısını yaptım ama çalıştıramadım.
Sorunun ne olduğunu asp anlamadığım için bilmiyorum bir kaç arkadaşa danıştım çözemediler.
bilgisi olan birisi var mıdır? site : www.rise.gen.tr
dileyene plesk bilgilerini verebilirim
ASP site yardım
5
●133