İlk mesajda yatay postbit - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk mesajda yatay postbit
0
●
91
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
İlk mesajda yatay postbit
07-05-2020, 11:26:23
#1
ALTAY25
Hayırlı günler değerli dostlar birkaç sitede örneğini gördüm forumda konu açarken ilk mesajda postbit yatay konuya yazılan cevaplarda ise postbit dikey oluyor. Biraz araştırdım pek bir şey bulamadım. Konu ile alakalı yardımcı olacak arkadaş varmı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler