• 18-04-2020, 17:43:49
    #1
    phpmyadmin tarafında bir veritabanı oluşturup içine 2.400 adet tablo yapmam lazım. Komutu çalıştırdığımda en fazla uzunluğu aştı uyarısı alıyorum.
    bu kadar tabloyu oluşturmanın bir yolu varmı?
    Teşekkürler
  • 18-04-2020, 17:49:12
    #2
    MySQL Dumper veya Bigdump ile deneyebilirsiniz.Bunlarda da problem olursa execute_time değerini arttırmanız gerekecektir.
  • 18-04-2020, 18:51:58
    #3
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MySQL Dumper veya Bigdump ile deneyebilirsiniz.Bunlarda da problem olursa execute_time değerini arttırmanız gerekecektir.
    sorun time sınırı değil en fazla uzunluğu aştınız uyarısı veriyor. En fazla sınırı arttırma yöntemini biliyormusunuz.
    Teşekkürler
  • 18-04-2020, 19:21:28
    #4
    İşlem için Toad for Mysql gibi mysql database manager uygulamaları kullanırsanız bu sorun oluşmayacaktır.
  • 18-04-2020, 21:13:18
    #5
    entalpi99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlem için Toad for Mysql gibi mysql database manager uygulamaları kullanırsanız bu sorun oluşmayacaktır.
    Tablo isimlerini versem benim için bir database oluştururmusunuz.
    Rica etsem,
  • 21-04-2020, 00:14:10
    #6
    ABBHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tablo isimlerini versem benim için bir database oluştururmusunuz.
    Rica etsem,
    gonderbilirsin
  • 23-04-2020, 10:34:06
    #7
    suleymanyaldiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gonderbilirsin
    hocam özel mesaj ile tablo isimlerini gönderdim. Teşekkürler