• 31-08-2008, 03:02:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Başka bir tema kullanınca sorunun düzeliyor mu?
  • 31-08-2008, 03:07:45
    #11
    ayarlari_onar.php deneyin.
  • 31-08-2008, 03:21:24
    #12
    bu bir virüs kodu sanırım ilk önce arkadaşın dediği gibi bütün dosyaları tek tek tarayıp bu kodu bulup silmelisin bunun yanında ie7 yi kullanmanı tavsiye ederim.gerçi ie7 de de bulaşabiliyor bu kod.kısacası tam bir baş belası.
  • 01-09-2008, 22:14:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sitende virüs var kardeşim yedeğini al 0 forum kur yedeğini at uğraşırım dersen tek tek dosyalarını kontrol et ve virüs kodunu sil. yapamam dersen pm at hallederiz.
  • 04-09-2008, 15:53:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yapamadım bana yardım edebilecek biri varmı :S
  • 07-09-2008, 09:32:41
    #15
    dostum bence sende buyuk gosterıyo bende normal gosterıyodu

    yapman gereken

    ctrl ye bas mausun topu ıle yavasca asagıya dogru ılerlet kuculecektır sendede