saho dün açıkları kapattı bitirdi yapılacak az iş kaldı o da çekti gitti kimsem kalmadı nuke'ci
bu ne şimdi ya ne yaptığımı bilmiyorum ama böyle bi şey yapacak kadar yapmadığıma eminim site getti www.komiklik.net 1 neden olabilir
2 nasıl geçecek
not : php-nuke sağlığa zararlıdır