Merhaba,

Sunucuya kuracağım eklentiler vs ile tarayıcı üzerinden videoyu yüklediğimde logoyu basıp bana çıkış verecek bir modül vs. lazım.

Örnek olarak bir benzeri site: http://videouret.com/home/textanimation

Varsa ücretsiz yoksada uygun Ücretli bir yolu var mı? (Şahsi işlerimde kullanacağım için istiyorum)