• 21-08-2008, 05:40:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Buda benim js ye ilk başladığım sıralarda kendimce uydurduğum bişi buyrun

    <script type="text/javascript">
    <!--
    	function cikis(){
    		var sevme = prompt("Sen beni seviyor musun ?", "Seviyorsan 1, sevmiyorsan 2 yaz");
    		if(sevme == 1){
    			alert("Afferim Sev Beni :)");
    			alert("Ben seviyorum seni");
    			alert("Hemde Çok Fazla");
    			alert(" Aklın Almaz :))");
    			alert(" Soruyu tekrar soruyorum :)");
    			alert(" Bakalım bu sefer ne diyeceksin :)");
    			alert(" Hadi Güzelim :)))))))");
    			alert(" Öptüm Muckssssssssssss ");
    			cikis();
    		}
    		else if(sevme == 2){
    			alert("Sevmiyonda nie ugraştırıyon beni dana");
    			alert("De get bende seni sevmiyorum");
    			alert(" Yok yok seviyorum seni :))");
    			alert("Hadi Öptüm :) ");
    			alert("Soruyu tekrar soruyorum :)))");
    			cikis();
    		}
    		else{
    			alert("Ben sana 1 yada 2 yaz demedim mi uyus :)");
    			alert("Hadi dogrusunu yaz");
    			alert("Seviyorsan 1 yazıcan");
    			alert("Sevmiyorsan 2 yazıcan");
    			alert(":))))))");
    			alert("Tekrar Soruyorum");
    			cikis();
    		}
    	}
    
    	alert("Seni Seviyorum");
    	alert("Hemde Çok");
    	alert("Çok çok çok");
    	alert("Çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk");
    	alert("Kızın Adı !");
    	alert(" Ben ");
    	alert(" Sana ");
    	alert(" Aşığım ");
    	alert(" Biliyor Musun ");
    	alert(" Bilmiyorsan öğren ");
    	alert(" ve Hiç Unutma ");
    	alert(" Mümkünse tabi ");
    	alert(" :))))) ");
    	alert(" Bu hiç bitmeyecek ");
    	alert(" hahahahahahahahaha ");
    	alert(" Şimdi napıcan sen onu düşün ");
    	alert(" :))))))))))))))))) ");
    	alert(" Seviyorum uleynnnnnnnn seni :) ");
    	alert(" Tamam tamam sona geldik ");
    	alert(" Çıkacaksın Birazdan ;) ");
    	alert(" Mucksssssssssssssssss Bidenem ");
    	alert(" Seviyorum Seni ");
    	cikis();
    
    	
    //-->
    </script>
  • 21-08-2008, 13:29:54
    #11
    yaptığınız eşşek şakası denilebilecek bir olay. browserların betiğindeki javascript kutuları modal olarak açıldığındna başka işlemi yasaklıyor ziyaretçi farklı bir tab'da sizin bu şakanızı çalıştırıdğında belkide tüm tab'larını kapatmak zorunda kalabiliyor. js ilk poüler olduğu dönemde böyle şeyler belki hoş karşılanaiblirdi ama web 2.0 teknolojilerinin oturduğu böyle bir dönemde bunlarla uğraşmak yanlış anlamayın ama çocukça geliyor bana.