• 31-07-2008, 13:33:41
    #1
    Arkadaşlar sitede footer.php yok sayaç kodunu forumdisplay ve mainbody ye denedim hata verdi. Nereye ekleyebilirim sayaç kodunu? Site imzamdaki inşaat yazan site.
  • 31-07-2008, 14:05:42
    #2
    şablonlar > değiştir sil > kullandığın temanın üstüne tıkla orada footer şablonunu görürsün üstüne tıkla ve kodu en altına ekle
  • 31-07-2008, 14:31:37
    #3
    Teşekkürler oldu