Dostlar Bakarmısınız?
3
●613
- 30-09-2006, 11:37:39Üyeliği durdurulduArkadaşlar merhabalar. Elinizde duyuru.asp scripti var mı ? Siteye kayan haber şeklinde koyacam. Tıklayınca işte küçük bir sayfada ayrıntıları açılacak. Böyle bir script varmı elinizde? Bu anlattıklarımın dışında ona benzer bir script var ise onuda söyleyebilirsiniz.. Yardımlarınızı bekliyoum...
- 30-09-2006, 22:43:19Üyeliği durdurulduhocam bende script var ama basit bir hatası var yapamadım. eğer 5 dk bana yardım edersen sevinirim...