• 26-07-2008, 19:16:38
    #1
    arkadaşlar şöle bişey yapmak istiyorum forumun üst tarafı durucak(header) ama alt tarafa adsense arama koyucam normal forum özelliklerini taşıcak
  • 26-07-2008, 19:33:26
    #2
    frmtr tarzı gibi. bende bir ara düşünmüştüm.
  • 26-07-2008, 19:35:13
    #3
    1.1.x serinsinde böyele bir şey vardı mybb yi3 yıldır takip ediyorum ama bulamadım