• 25-07-2008, 00:32:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    kullanıcılar şiirlerini form kutusuna yazıp db ye yolluyor daha sonra bu veriler sayfaya yazılıyor fakat şöyle bir sorun oluyor kullanıcılar şiir sonlarında entera basıyor satır başı yapmak için fakat bu şiirler sayfaya yazıldığında sıralı olarak tek bir cümleymiş gibi çıkıyor bunu düzeltmek için ne yapılabilir
  • 25-07-2008, 05:46:22
    #2
    Merhaba verdiğim kodu veritabanına kayıt işleminde veya şiiri sayfaya yazarken şu şekilde uygula <%=EnterYap(Rs("Siir"))%> işini görecektir gözlerim kapanıyor inşallah harf hatası yapmamışımdır kolay gelsin

    ( kodu işlem yapacağın sayfanın üstüne eklemeyi unutma )

    <%
    Function EnterYap(Veri)
    Veri = Replace(Veri, vbCrLf,"<br>" , 1, -1, 1)
    EnterYap = Veri
    END Function
    %>