Merhabalar arkadaşlar kodlarla ilgilibi sorunum warda acaba çözebilirmisiniz.?
Öncelikle bir veritabanındaki tabloyu düşünün. Ben buraya girilen bir bilgiyi PHP de echo ile okutuyorum.
Yani Ali Yazarsam DB ye Sayfada Ali gözüküyor. Fakat ben Buraya HTML kod olarak < b > Ali < /b > yazdığımda sayfada
olduğu gibi < b > Ali < /b > olarak gözükmesini değil HTML kodu işleyerek Kalın Ali yazmasını istiyorum.
Bunu nasıl yaparım. Teşekkürler..
Kod Sorunu
0
●521